Det var den sommeren hvor mye av tiden ble tilbrakt innendørs foran Mac’en. Men det var ikke for hvilket som helst prosjekt: Salt jobber med å formidle kunnskap om plastforurensning til et ungt publikum, en viktig og meningsfull oppgave som vi er  stolte av å bidra til. Under en hel uke på Norway Cup ble det satt fokus på FNs bærekraftsmål, hvor Salt sin stand tok for seg bærekraftsmål nr. 14 – Livet under vann.

Standen ble utformet med vegger som ga en illusjon av å være under vann, med fisk, dyreliv og koraller, samt plast(!) – det meste gjengitt i naturlig størrelse.
Vi designet også ulike giveaways og kampamateriell på standen, bl.a. plastens historie, visualisert som en 5 meter lang tidslinje.

Sjekk ut Salts nettside for mer informasjon om deres arbeid i kampen mot plasten: http://salt.nu/

Les mer om FNs bærekraftsmål her: https://www.fn.no/Om-FN/FNs-baerekraftsmaal